Bregenzerwald is een nieuwe Card klant

In mei beginnen talrijke klanten van de feratel Card aan het zomerseizoen, zo ook Bregenzerwald Tourismus. Daar bieden 1.334 verhuurders in de 28 gemeenten de "Gäste-Card Bregenzerwald & Großes Walsertal" aan als vrijkaartje voor talrijke bergbelevenissen. Met de kaart kunnen gasten onbeperkt gebruik maken van de bergtreinen, milieuvriendelijke ritten met de openbare bussen en ontspannende uren in de openluchtzwembaden.

Terwijl klantenkaarten in de detailhandel al meer dan 60 jaar worden gebruikt, zijn ze in het toerisme pas de laatste jaren belangrijker geworden. feratel lanceerde in 2007 de NeusiedlerseeCard, het eerste klantenkaartsysteem dat zich op lange termijn heeft gevestigd. Door de voortdurende ontwikkeling en de uitgebreide knowhow uit talrijke nationale en internationale projecten is feratel nu de toonaangevende aanbieder van gastenkaarten. Tot op heden werden meer dan 130 kaartprojecten in 7 landen gerealiseerd.

Daarbij biedt feratel alle kaartconcepten en -materialen aan: als all-inclusive-, korting- of prepaidmodel, digitaal of hardcopy. feratel vertrouwt op innovatieve technologieën en toekomstgerichte oplossingen en heeft zich gevestigd als expert voor digitale gastenkaarten. Met de ontwikkeling van moderne en gebruiksvriendelijke oplossingen biedt feratel bestemmingen en logiesverstrekkers de mogelijkheid om hun gasten een digitale ervaring te bieden en tegelijkertijd te profiteren van de vele voordelen van digitalisering.

Een van de belangrijkste innovaties van feratel op het gebied van gastenkaarten is de integratie in mobiele apps zoals digitale vakantiebegeleiders, die door gasten al in hun dagelijks leven worden gebruikt. Zo kunnen gasten hun gastenkaart gemakkelijk op hun smartphone hebben zonder extra fysieke kaarten bij zich te hoeven dragen. Bovendien biedt de digitale combinatie van een vakantiepartner en een gastenkaart tal van extra functies, zoals gepersonaliseerde aanbiedingen die zijn afgestemd op de verblijfsperiode, interactieve kaarten met bezienswaardigheden en evenementen, en boekingsmogelijkheden voor activiteiten en diensten ter plaatse.

"De digitalisering van gastenkaarten is een belangrijk thema voor de toeristische sector en feratel is er trots op ook op dit gebied als pionier en aanspreekpunt op te treden", benadrukt CEO Dr. Markus Schröcksnadel. "Onze digitale oplossingen bieden bestemmingen en accommodatieverschaffers de mogelijkheid om hun gasten een eigentijdse en comfortabele ervaring te bieden die voldoet aan de behoeften van de moderne reiziger. Tegelijkertijd opent het nieuwe mogelijkheden voor bestemmingen om gasten te behouden, de omzet te verhogen en hun aanbod te digitaliseren."

02.05.2023

 

Neem vandaag nog contact met ons op.

We kijken uit naar nieuwe taken en uitdagingen!